Wisła Szczucin

Wydarzenia Mecz
Wisła : Dąbrovia
26.09.2018 (środa),
godz. 16.45, Szczucin
Półfinał PP Żabno
Wyniki - 8 kolejka
 W. Radłowska - Śmigno 4:0 (2:0)
 Pogórze - Polan 1:4 (1:1)
 Ładna - Wolania 2:5 (0:3)
 Gromnik - Skrzyszów 5:2 (1:0)
 D. Zb. Góra - Metal 1:0 (0:0)
 Dąbrovia - Olimpia W. 2:1 (1:0)
 Wisła Sz. - Tuchovia 1:3 (0:2)
 Ciężkowianka - Zorza 1:0 (0:0)
Tabela - okręgówka
Nazwa M Br. P
1. Wolania 8 33-5 21
2. Dąbrovia 8 22-9 18
3. Metal 8 22-6 17
4. Gromnik 8 24-18 16
5. Wisła Sz. 8 19-16 16
6. Zorza 8 16-10 15
7. Polan 8 16-13 14
8. Ładna 8 26-24 12
9. Tuchovia 8 25-12 12
10. Ciężkowianka 8 10-17 12
11. Skrzyszów 8 11-22 8
12. W. Radłowska 8 12-33 7
13. D. Zb. Góra 8 6-20 6
14. Pogórze 8 9-22 5
15. Śmigno 8 12-20 4
16. Olimpia W. 8 6-22 3
Facebook
Trampkarze: Powrót z bagażem pięciu goli 26.08.2009
Młodsi: Sandecja Nowy Sącz - Wisła Szczucin 5:0 (2:0)
Starsi: Sandecja Nowy Sącz - Wisła Szczucin 5:2 (3:1)
Bramki:
Rafał Kaczor i Jakub Nytko z karnego.

Skład młodszych: Bartłomiej Gromski - Daniel Nowicki, Jakub Musiał, Dominik Dobrowolski, Filip Smaś - Kacper Nytko, Krystian Bator, Maciej Wójcik, Sebastian Bednarz - Patryk Cieślak, Tomasz Babiec.
Rezerwa: Marcin Bełzowski, Łukasz Wójcik, Przemysław Gromski, Hubert Krukowski.

Skład starszych: Mateusz Włodarz - Adrian Kapałka, Sylwester Wójcik, Tomasz Hajski, Konrad Wołoszyn - Szymon Świder, Jakub Nytko, Dawid Czaplak, Dawid Gadziała - Rafał Kaczor, Patryk Rusek.
Rezerwa: Marcin Maziarz, Kamil Bednarz, Kamil Dynak, Dawid Dubajka, Jakub Młodziński, Przemysław Krupa, Grzegorz Gaj.
Dodal: Mikolaj

#1 - Anonim (89.17.224.???) 26.08.2009, 17:23
Wisla Kr. - Dunajec NS 4:0 (3:0) - m3odsi

#2 - Anonim (89.17.224.???) 26.08.2009, 19:52
Hutnik - MOSiR 1:0 m3odsi

#3 - Anonim (89.17.224.???) 26.08.2009, 21:12
Tarnovia 4:0 (2:0) Trzebinia starsi, Unia - Glinik 1:2 mlodsi

#4 - lolo (217.97.253.???) 27.08.2009, 08:39
i wise3ka spadnie z ligi ma3opolskiej!!!! hahahhahahaha

#5 - Kamel156 (217.144.210.???) 27.08.2009, 08:44
lolo sk1d wiesz ?e spadnie? dopiero 2 kolejka. Powiem szczerze, ?e wasi trampkarze starsi graj1 nawet dobrze. 5:2 z Sandecj1 nie d3u?o, tymbardziej ze z Sandecji 95 jest chyba 5 w kadrze malopolski. Powodzenia. Teraz na nas

#6 - wis3a (89.174.126.???) 27.08.2009, 10:26
a wogóle to pierwsze mecze mieliomy bardzo trudne

#7 - Tarnovia (217.144.210.???) 27.08.2009, 10:47
No bochnia nie jest taka trudna... kazdy mecz bedziecie mieli trudny xD

#8 - wis3a (89.174.126.???) 27.08.2009, 11:56
nieprawda bo glinik jest cienki

#9 - ktos z boiska (80.54.75.???) 27.08.2009, 12:12
a z bochni1 to wygrac starsi i mlodsi mieli szanse bo bochnia jest cienka

#10 - ktos z boiska 2 (80.54.75.???) 27.08.2009, 12:14
a w sobote to wygramy ! zobaczycie

#11 - wis3a (89.174.126.???) 27.08.2009, 12:21
haha to sie oka?e kto wygra wyocie mieli pierwsze mecze banalne to teraz szpanujecie

#12 - Kamel156 (217.144.210.???) 27.08.2009, 12:27
ej wisla ten ktos to jest od was

#13 - wisla 211 (80.54.75.???) 27.08.2009, 12:35
ciekawe jak wam pojdzie z sandecj1

#14 - kibic (80.54.75.???) 27.08.2009, 12:40
nasz bramkarz robi co moze!!!!!! zeby bylo jak najlepiej!

#15 - Kamel156 (217.144.210.???) 27.08.2009, 12:45
Bardzo ciekawe . Jaki obstawiacie wynik? Nie tak ?e jesteocie za tak1 dru?yn1 tylko serio. Ja 8:0 dla nas. Oczywiocie, ?e was nie lekcewa?ymy, ale my gramy ca3y czas na turniejach z Lechem, Cracovi1, Piatem itd. i toczymy równy pojedynek. Wiec jesteomy zgrani.

#16 - Kamel156 (217.144.210.???) 27.08.2009, 12:47
Tak naprawde to Sandecja w swoim roczniku s3aba jest

#17 - kibic (80.54.75.???) 27.08.2009, 12:52
ale kurde oni wszyscy s1 z 97 a w wisle jest takich 4

#18 - Kamel156 (217.144.210.???) 27.08.2009, 12:53
No wiem. Rok temu, to u nas tylko dwóch by3o z 96 (jeden zagra3 tylko dwa mecz, czyli praktycznie 1 byl!) i zajleismy 7 miesjce . Teraz na pewno powalczymy o mistrza

#19 - Kamel156 (217.144.210.???) 27.08.2009, 12:55
Ja kiedyo s3ysza3em, ze nasi Tarnovia wygrala z wami 8:1 na male boiska taka mini liga byla,i tam nie bylo z nas polowe skladu!

#20 - kibic (80.54.75.???) 27.08.2009, 13:28
no ale niedawno przegralismy w mini lidze 2:0 o final (orliki)

#21 - Kamel156 (89.17.224.???) 27.08.2009, 16:07
Ale to by3 rocznik 98

#22 - wis31 (89.174.126.???) 27.08.2009, 17:31
tacy jesteocie dobrzi to czemu ?eocie z wolani1 przegrali

#23 - Kamel156 (217.144.210.???) 27.08.2009, 19:02
Mam pytanie. Z jak1 Wolani1? Ja chyba 10 razy gra3em z Wolani1 i nigdy nie przegraliomy. Mo?e chodzi Ci ?e Tarnovia II w lidze halowej przegra3a z Wolani1 (mo?liwe)

#24 - Anonim (89.174.126.???) 27.08.2009, 19:46
a ty jesteo z tarnowi jeoli tak to wtym sezonie 3:4 hahahaha

#25 - Kamel156 (217.144.210.???) 27.08.2009, 20:28
Tak jestem z Tarnovii. Nie rozumie w tym sezonie 3:4?

#26 - Tarnovia (217.144.210.???) 27.08.2009, 21:25
Tak tr. starsi przegrali z wolania.... ale wtedy doszlo duzo nowych.... i nie byli ograni teraz pograli 6 sparingow i na lige maja ekstra forme xD wyniki sparingowe sie nie licza tylko styl.... a w sparingach slabo grali...od ligi graja tak dobrze xd gdyby teraz grali z wolania to by ich rozwalili z 6:0.... powodzenia w Sobote

#27 - wis3a (89.174.126.???) 27.08.2009, 21:34
w sobote to wy dostaniecie z 6 :0

#28 - wisla xd (80.54.75.???) 27.08.2009, 21:50
dla wisly nie? xd

#29 - Unia Tarnów (83.25.158.???) 28.08.2009, 17:51
Wy wszyscy dostaniecie baty od nas I Tarnovia i Wisla

#30 - wisla (80.54.75.???) 28.08.2009, 17:51
zal cie unia cieniasie

#31 - Strico (83.11.152.???) 28.08.2009, 17:55
Cicho noobki zobaczymy kto przegra a nie podniecajcie sie tak , a Kamil ty sie tak nie chwal ze garcie na turniejach z Lechem itd. bo ostatnio z Trzebini1 ma3o a byocie zremisowali , o m3odszych trampkach teraz mówie tak?e nie gadaj tak ... Zobaczymy na meczu co poka?ecie bo tu to se ka?dy g3upi moze napisac ze wygra po 10:0 ;]

#32 - Kamel156 (217.144.210.???) 28.08.2009, 18:01
Strico, ja sie nie chwale, tylko pisze ?e jesteomy bardziej ZGRANI i doda3em tylko przyk3ad. No z Trzebini1 ka?dy si3 nie mia3, nikomu sie nie chcia3o, jedynie Arek coo gra3.

#33 - Kaczoros (217.153.162.???) 28.08.2009, 21:20
s3uchajcie Debile... Graliomy prawie z najcei?szymi klubami w lidze i nie przejumje sie narazie winikami... Napewno bedzie lepiej

#34 - ;) (217.144.210.???) 29.08.2009, 15:20
Wisla-Tarnovia 0:7 mlodsi, a starsi 3:1 dla Tarnovii

Dodaj komentarz:

Twój nick
    
Komentarz

  

Redakcja zastrzega sobie prawo do edycji i usuwania komentarzy niezgodnych z regulaminem forum Wisły Szczucin oraz nie zwiazanych z newsem.

Copyright © 1998-2018 Wisła Szczucin. Wszystkie prawa zastrzeżone. Admin. Stats: 2271542 (od 21.07.06); 0,484 s., IE, FF, O, G, S.